szymon_big

Szymon Ślipko

CEO / Strategy Director

Strategy Director w SHAKE HANDS, social mediowej spółce – córce odpowiedzialnej w ramach grupy Brand Support za strategię i realizację działań w obszarze nowych mediów i technologii. Szymon ma prawie 10-letnie doświadczenie na rynku reklamy. Pracował, m.in. w Hypermedia Isobar, gdzie budował i rozwijał dział social media oraz w Money.pl, gdzie przecierał blogosferowe ścieżki w pierwszej agencji zajmującą się współpracą z polską blogosferą. Specjalizuje się w zakresie digital i social media marketingu, które są jego pasją.

Uważa, że źródłem sukcesu w codziennej pracy jest ciągły rozwój osobisty i, jak to się ładnie określa, work-life balance. W szymonowych ustach to jednak nie frazes – dlatego zatrudnia ludzi, którzy są wulkanami energii i godzinami potrafią opowiadać o swoich zainteresowaniach oraz kolejnych zrealizowanych marzeniach. To sprawia, że wspólna praca jest ciekawsza, a codzienna komunikacja i praca – efektywniejsza.

Zawsze znajduje czas na dobrą książkę, podróże i fotograficzne spacery. Przejechał już Syberię, potrafi wsiąść w samochód i popędzić kilkaset kilometrów, aby wykąpać się w zimnym Bałtyku i… wrócić z powrotem. Kiedy jest w Paryżu, nie biegnie pod wieżę Eiffla, a na paryskie osiedla, gdzie podziwia i fotografuje, m.in., modernistyczne osiedla i wizje Le Corbusiera. W domu brakuje już mu miejsca na kolejne książki, ale za nic nie przełoży e-booków nad dotyk i zapach przekładanych kartek papieru. Szymon to taki rzadki przypadek romantycznego mola książkowego. ;)