agnieszka_big

Agnieszka Radosz

Community Manager

Z wykształcenia podwójny filolog, z zawodu marketingowiec, z powołania mama, a z pasji blogerka.
Z branżą reklamową związana od 2008 roku. Doświadczenie zawodowe zaczęła zbierać już na studiach, gdy pomiędzy wykładami literatury rosyjskiej, a nauką staro-cerkiewno-słowiańskiego, organizowała eventy beauty dla jednej z krakowskich agencji marketingowych. Tak jak przypuszczała, nauka tego ostatniego nigdy nie przydała jej się w życiu :)

Ale zdobyte umiejętności nie poszły w las! Pierwsze poważne kroki w branży stawiała w katowickiej agencji PR, prowadząc kampanie komunikacyjne dla m.in: IKEA Katowice, Ritchie Bros. Auctioneers, Grupa Buma czy Urzędu Marszałkowskiego. Następnie związała się z firmą branży IT, specjalizującą się w produkcji pamięci komputerowych. Przez kilka lat prowadziła działania marketingowe dla marki GOODRAM na rynki wschodnie, czyli Rosję, Ukrainę i Białoruś. Do tej pory uważa, że praca z sąsiadami zza wschodniej granicy, była najbardziej emocjonującym wyzwaniem zawodowym ;)

Miłośniczka dobrego gitarowego grania, ale nic dziwnego, pochodzi z najbardziej rockandrollowego miasta w Polsce. Uwielbia Warszawę, bo jest nieoczywista i pełna historycznych niuansów, które z pasją od kilku lat odkrywa. Kręcą ją nowe media, marketing internetowy i zagadnienia storytellingu w reklamie. Czytać, oglądać i rozmawiać o tym, mogłaby godzinami.

W wolnych chwilach bloguje, bo nic jej tak nie relaksuje jak pisanie. No może jeszcze dobra i mocna literatura. I spotkania z przyjaciółmi. I jeszcze podróże, zwłaszcza te poza głównymi szlakami turystycznymi.

Bogumil Hrabal powiedział kiedyś: „Życie jest straszne. Ale ja postanowiłem, że jest piękne”. Podpisuje się pod tym dwoma rękami.