SHAKE HANDS dla Fiat Chrysler Automobiles

FCA_logo_high

Agencja SHAKE HANDS, nasza socialowa spółka-córka, wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland), na obsługę działań social mediowych dla 5 marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep.

Przetarg dotyczył przygotowania strategii dla poszczególnych marek i ich implementację w kanałach social mediowych. Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2016 r.

Zaproponowana przez SHAKE HANDS strategia komunikacji naszych marek w mediach społecznościowych była najbardziej spójna i kompleksowa spośród przedstawionych przez pozostałe agencje, co zadecydowało o wyborze właśnie Shake Hands. Braliśmy też pod uwagę bogate doświadczenie i referencje Shake Hands w obszarze działań w mediach społecznościowych – mówi Karolina Bryłka CRM & Digital Marketing Manager w Fiat Chrysler Automobiles Poland.

Agencja SHAKE HANDS zajmie się kompleksową obsługą marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Google+. Do zadań agencji będzie także należało organizowanie akcji specjalnych i konkursów dla tych marek w serwisach społecznościowych.

SHAKE HANDS przejęła obsługę działań FCA Poland w mediach społecznościowych od domu mediowego Maxus Poland.

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) to siódmy producent samochodów na świecie, który projektuje, produkuje, dystrybuuje i sprzedaje samochody osobowe, lekkie pojazdy użytkowe, komponenty i systemy produkcyjne.

Grupa jest obecna na rynku motoryzacyjnym za pośrednictwem marek Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Lancia, Ram, Ferrari i Maserati, a także SRT, oddziału sportowego zajmującego się samochodami o wysokich osiągach, i Mopar, marki oferującej usługi posprzedażne oraz części zamienne. Do Grupy należą również spółki Comau (systemy produkcyjne), Magneti Marelli (komponenty) i Teksid (odlewnie), a usługi finansowe, leasingu i wynajmu, które wspierają działalność motoryzacyjną, świadczone są przez spółki kontrolowane, joint venture, a także w porozumieniu ze specjalistycznymi operatorami finansowymi. Działalność przemysłowa sektora samochodowego prowadzona jest w spółkach zlokalizowanych w 40 krajach świata, a stosunki handlowe z klientami utrzymywane są w ponad 150 krajach.