SKANDAL ROKU!-0

SKANDAL ROKU!

Gotowi na nowy skandal?

Kochamy nowości i kochamy produkty, które są spełniają daną obietnicę. I właśnie to znaleźliśmy w maskarze Rimmel Scandaleyes. Ona naprawdę sprawia, że oczy wyglądają skandalicznie pięknie!

Ten skandal musiał odbić się szerokim echem na rynku. Mając Georgię May Jagger jako twarz kampanii zaadaptowaliśmy globalnę strategię na polski rynek. Nasz zakres działań obejmował:

  • lokalizacje spotu TV,
  • kampanię prasową,
  • kompleksową kampanię internetową (teaser + reveal),
  • materiały BTL (kreacja & produkcja),
  • aktywacje konsumenckie na Facebooku,
  • aktywacje konsumenckie w największej sieci sprzedaży – Rosmann, a także na portalu rossnet.pl.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Kampania była takim samym hitem jak produkt. Maskara Rimmel Scandaleyes w krótkim czasie stała się  nr. 1 na polskim rynku.

  • Date: 11/15/2013
  • Categories: Kampania zintegrowana
  • Client: Coty / Rimmel