ASTOR LIP TINT-0

ASTOR LIP TINT

Kolejne wyzwanie od marki Astor. Jak wprowadzić na rynek produkt z kategorii, który został już dwukrotnie odrzucony przez konsumentki, w momencie, kiedy chciało go wprowadzić 2 innych producentów?

Lip Tint to permanentna „szminka”, a polskie kobiety niestety nie lubią mocnego, permanentnego makijażu. Jak zatem zmienić to przekonanie i obrócić lęk w możliwość?

W pierwszej kolejności postanowiliśmy zrobić coś, czego nie robią wszystkie agencje – przetestowaliśmy indywidualnie produkt. 15 różnych opinii kobiet w naszej agencji dało nam przejrzysty pogląd na produkt. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że LipTint jest świetnym produktem, utrzymuje się na ustach przez kilka godzin, wykonany makijaż nie jest zbyt intensywny – czyli bezpieczny dla polskiej konsumentki i, co dodatkowo dało nam poczucie przewagi nad konkurencją, posiada nawilżający balsam w aplikatorze!

Przyjęliśmy zatem następującą strategię: udostępnijmy produkt do testowania na dużą skalę i pozwólmy kobietom przekonać się do niego.

Przed wprowadzeniem produktu na rynek wysłaliśmy zestaw Lip Tint do wybranych 70 blogerek. Zainteresowanie wzrosło.

Pierwsze wrażenia? Bardzo przyjemne. Jak już wszyscy wiecie, lubię mieć w swojej kosmetyczne szminki, które wyglądają jak flamastry z lat szkolnych, takie gadżety dają mi dużo radości. Dzisiaj, kiedy używam tej szminki, moja przyjaciółka pyta pełna wątpliwości: „Co Ty robisz? Jak chcesz się tego pozbyć?” haha. Tłumaczę jej wtedy, jak działa ta szminka i zaraz po tym koleżanka próbuje ukraść mi jedną z nich. Ach tak! Czyli jednak zrobiłam na niej wrażenie! Cel osiągnięty! Mogę Wam tez powiedzieć, że produkt pachnie rewelacyjnie (dokładnie tak, jak pachną markery :p), i jest bardzo trwały  (nie mogłam zmyć go z  ręki). Finalny werdykt wydam do końca tygodnia. http://makeupbyswirrruska.blogspot.com/

Byliśmy zatem gotowi do wejścia na rynek. 98% naszych testerek powiedziało produktowi TAK!
Nadszedł najwyższy czas, by trafić do konsumentek.

Oto, co zrobiliśmy:

– kampania prasowa

– inauguracja oficjalnego profilu Astor Polska na Facebooku

– wspierająca ministrona

– konkurs angażujący konsumentów na Facebooku

– POSM

W drugim etapie kampanii – latem – przedstawiliśmy nowe kolory Lip Tint. Podstawową metodą: w sklepach, prasie, ale także poprzez doświadczenia konsumenckie. Zorganizowaliśmy cykl eventów na 10 najchętniej odwiedzanych polskich plażach. W kilku turach gromadziliśmy dziewczęta i kobiety, które obdarowywaliśmy koszulkami Astor Lip Tint oraz markerami. Zadaniem pań było zebranie w ciągu 3 minut jak największej liczby numerów telefonów od mężczyzn. Odważnych i lubiących zabawę kobiet, jak się okazało, nie brakowało! Panie z największą liczbą zdobytych numerów telefonów wygrywały akcesoria plażowe i, oczywiście, Lip Tints. Wszyscy pozostali uczestnicy także byli nagradzani produktami marki Astor.

astor_lip_tint

To jest właśnie sposób, aby trafić do serca konsumentów. Jesteśmy w 100% pewni, że wszystkie kobiety biorące udział w naszej zabawie będą miały pozytywne, emocjonalne skojarzenia z marką Astor.

A poza tym zmieniły – przynajmniej na chwilę – krajobraz polskich plaż. Uśmiechnięte kobiety, biegające z radością po plaży i mężczyźni, pomagający im w zwycięstwie. Obserwowanie tego wszystkiego było naprawdę niesamowite :)

  • Categories: Kampania zintegrowana
  • Client: Coty / Rimmel