Festiwal Wypieków

O35A3149

Właśnie ruszyła pierwsza wspólna kampania promocyjna marek Delecta i Bakalland. Razem z agencją SHAKE HANDS odpowiadamy za opracowanie strategii oraz jej kompleksową realizację. 

„Festiwal Wypieków” to dwuetapowa kampania, której głównym założeniem jest kultywowanie sztuki pieczenia ciast oraz przekazanie emocji, które temu towarzyszą.

„W trakcie prac nad strategią okazało się, że większość kobiet ma nie tylko swój koronny przepis, wg którego uwielbia piec, ale też istnieją takie ciasta, za którymi kryją się niesamowite historie, ważne wydarzenia, niespodzianki, sekrety. Postanowiliśmy je zebrać i wydać w formie książki.” – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu Bakalland SA.

„Na rynku istnieje wiele książek z przepisami – również na ciasta. Są do siebie bardzo podobne i zazwyczaj tworzone przez fachowców. Nie ma na rynku książki, która może być tak bliska polskim kobietom, bo… stworzona przez nie same oraz pełna emocji – wypieków nie tylko w piekarniku czy na stole, ale i na twarzy. Taka właśnie ma być Wielka Księga z Wypiekami.” – dodaje Aurelia Szokal-Egierd, nasza dyrektor zarządzająca.

W pierwszym etapie akcja ma formę konkursu, w którym uczestnicy mogą przesyłać swoje przepisy i związane z nimi historie. Trzyosobowe jury w składzie: Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka Bakalland, Aleksandra Sowa i blogerka Joanna Wróblewska z Green Canoe wybierze 100 przepisów, które zostaną wydane w formie książki. “Wielka księga wypieków”, będąca drugim etapem kampanii, ukaże się jesienią br.